Monday, February 2, 2009

2 FEB 2009

Banyaknya assignment nak kena buat???..tak pe..ada masa lagi.So,petang nie rileks jap..Waktu aku main tenet,aku terbaca tentang page fs membe aku..Tersentuh hati aku bila baca pasal diri die.Sangat menjaga hubungan antara laki dan wanita.Malu terhadap wanita pada dirinya sebagai benteng untuk dia menjauhkan diri dari perkara lagha(kapel).Sebab malu gak dia hormat wanita kerana wanita hiasan dunia..Tapi kenapa wanita sering menghancurkan permata yang paling berharga dalam diri mereka dengan izin dan keinginan mereka sendiri??Hanya mereka(wanita) yang tahu jawapannya.
Bukan semua begitu..masih menjaga harta berharga mereka..Teruskan menjaga demi maruah dan harga dirimu...

Satu lagi yang menarik aku terbaca dalam message yang membe aku bagi..Aneh ya, ketika seseorang yang kita sayangi memanggil kita,serta-merta kita datang untuk penuhi panggilannya... Tapi ketika ALLAH memanggil kita (azan), biasanya kita akan malas dengan alasan waktunya masih panjang.Tersentak aku dari khayalan maya yang menguasai aku..dh malam..time tok stadi..message-off..

0 comments: