Sunday, February 1, 2009

Ahmadinajed keturunan Yahudi???

Siapa tidak kenal Ahmadinejad ‘musuh’ utama mantan Presiden Bush yang lantang dan menarik minat Yahudi sehingga akhbar itu turut berkempen untuk beliau bagi kempen pilihanraya presiden Iran dalam masa lima bulan mendatang.
Manusia yang terkenal dengan cadangan bersifat retorik untuk menghapuskan Israel dari peta dunia bernama Ahmadinejad ini dari datang kelompok bergaris keras - hardliners, menerima tamparan hebat dengan pendedahan dari anak ulama’ syiah dari kumpulan sederhana - konservatif, Dr. Mahdi Khazali yang menulis artikel tentang peranan Yahudi dalam kerajaan Iran. Dr. Khazali mendedahkan Ahmadinejad nama sebenarnya ialah Saburjian berasal keturunan Yahudi dari wilayah Aradan.

Peperangan antara kumpulan konservatif yang akan menonjolkan bekas Presiden Mohamed Khatami sebagai calonnya dengan kelompok bergaris keras kembali sengit khusus menghadapi pilihanraya nanti.

Rupanya ramai kalangan Syiah ni berasal dari Yahudi bermula dari senarai perawi mereka yang mengelilingi Imam-Imam Ahli Bayt, termasuk dakwaan wikipedia bahawa pengarang Bihar al-Anwar - Mula Baqir al-Majlisi berasal dari Yahudi, Nuri al-Maliki pemerintah Iraq terkini dan terbaru Mahmud Saborjian Ahmadinejad berasal dari keluarga Yahudi.

tenteradajjal.blogspot.com

Berikut link-link sumber :

http://www.drkhazali.com/articles-and-mails/397-1387-11-06-07-27-46.html
http://www.guardian.co.uk/world/2005/jul/02/iran.roberttait
http://www.rferl.org/content/Were_Ahmadinejads_Ancestors_Jews_/1375318.html
http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/129649
http://tenteradajjal.blogspot.com/2009/01/berita-paling-sensasi-januari-2009.html
sila buka mata anda yang telah dikaburi oleh propaganda syiah..lebih2 lagi negara IRAN..di antara pihak syiah tengah bertelagah..Allah Maha Adil..kebenaran akan menang…iaitu kebenaran Ahlul Sunnah Wa Jama’ah.

0 comments: